REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Art. 1. [Informacje podstawowe]
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych i sprzedaży online za pośrednictwem strony internetowej: olgaweber.pl (zwanej dalej „Stroną”).
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest Olga Weber, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Olga Weber, adres: ul. Bażantów 23, 42-530 Dąbrowa Górnicza (zwany dalej „Usługodawcą” lub „Sprzedawcą”).
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: olga.konsultacje@gmail.com lub korespondencyjnie na adres podany w art. 1 pkt 2 powyżej.
- Niniejszy regulamin został zaktualizowany w dniu 24 kwietnia 2024 r. i zaczął obowiązywać od tej daty.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z zastrzeżeniem, iż do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu w drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego treścią przed jego wejściem w życie.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań użytkowników serwisu i Konsumentów.
- W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Klienta są zarówno postanowienia niniejszego Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu dostępny w Sklepie internetowym do zapoznania się przez złożeniem Zamówienia. W przypadku rozbieżności między Regulaminem a opisem Produktu – wiążący będzie opis Produktu, który jest dostosowany do rodzaju zawieranej Umowy, a Regulamin ma charakter ogólny.
Art. 2. [Definicje]
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie poprzez kontakt indywidualny ze Sprzedawcą i dokonująca zakupu Produktów,
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Konto Użytkownika – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu internetowego (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Serwisie Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Serwisie stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów.
- Produkt – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie internetowym produkty i usługi podlegające sprzedaży, w tym również Usługi Online i Treści Cyfrowe.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Regulamin – niniejszy regulamin dostępny w Serwisie,
- Serwis lub Sklep internetowy – strona internetowa olgaweber.pl, za pośrednictwem, której Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów oraz skorzystać z usług świadczonych drogą elektroniczną,
- Sprzedawca lub Usługodawca – Olga Weber, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Olga Weber, adres: ul. Bażantów 23, 42-530 Dąbrowa Górnicza (NIP 6292509818),
- Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne do zakupu w Sklepie internetowym, w szczególności: e-booki (materiały elektroniczne do pobrania), nagrane kursy, nagrane webinary i warsztaty lub spotkania online, nagrane masterclassy online i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w Usłudze online, dostępne do pobrania przez Konto Użytkownika, link dostarczony w drodze wiadomości mailowej, za pośrednictwem konkretnej platformy lub z dysku online, (w zależności od informacji przekazanych przez Sprzedawcę), po otrzymaniu
- Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na świadczenie Usług online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu,
- Umowa zawarta na odległość – Umowa zawarta z Klientem bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
- Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na odległość (online) na rzecz Klienta w związku z nabytym przez niego Produktem i zgodnie z opisem Produktu w Sklepie internetowym. Do Usług online zalicza się: spotkania online, kursy online, masterclassy, wyzwania online, mastermindy, warsztaty, webinary, prowadzenie grupy w mediach społecznościowych w celu publikowania na nich Treści cyfrowych i inne usługi prowadzone online (live – na żywo),
- Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające, zależnie od przedmiotu zamówienia, bezpośrednio do zawarcia Umowy: sprzedaży, na świadczenie Usług online, umowy na dostarczenie Treści cyfrowych bądź umowy licencyjnej, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz opisie Produktu.
Art. 3. [Rodzaje Usług Online i warunki rezygnacji z Usług online]
- Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom) lub za pośrednictwem Konta Użytkownika (w zależności od opisu Usługi online).
- Za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć z Usługodawcą umowę na świadczenie Usług online.
- Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live”:
- Kursy, masterclassy, webinary, spotkania lub inne wydarzenia organizowane online na żywo – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, spotkania, webinaru, masterclass lub innego wydarzenia online w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie lub przez Konto Użytkownika oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Użytkownika (o ile opis Produktu tak stanowi). Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Sklepie internetowym przy danej Usłudze online. Na Usługę online mogą składać się również między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta lub konta na platformie podanej w opisie Usługi online,
- spotkania indywidualne (współpraca indywidualna 1:1) – Usługa online, co do której dokładne informacje, zakres tematyczny, czas trwania współpracy i warunki przystąpienia są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na współpracę indywidualną 1:1 mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe (o ile opis Usługi online tak stanowi). Do zakupu współpracy indywdiaulnej konieczne jest jej opłacenie. W przypadku współpracy indywidualnej (1:1) konieczne jest również ustalenie indywidualnych terminów spotkań i tematyki.
- Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np. Telegram, Facebook) – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych lub w komunikatorze. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka, platforma, na której została utworzona grupa (np. Telegram, Facebook lub WhatsApp) oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. W grupie lub komunikatorze będą publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu konieczne jest wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej platformie społecznościowej lub komunikatorze,
- Inne Usługi online opisane w Sklepie.
- Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie, niniejszym Regulaminie oraz mogą być indywidualnie ustalone przez Usługodawcę i Klienta.
- Klient może zrezygnować z Usługi online pod warunkiem, że Usługa online nie została w pełni zrealizowana. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych Treści cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań, koszt podjętych działań (np. koszt podjęcia czynności) itp. Klient może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi online).
Art. 4 [Rodzaje Treści cyfrowych dostępnych w Sklepie]
- Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu internetowego sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:
- e-booki (np. sesje programowania umysłu i inne wymienione w Serwisie),
- nagrane kursy, masterclassy, webinary, warsztaty, spotkania lub inne nagrane wydarzenia online,
- dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, wydarzeniu online, wyzwaniu, masterclass, webinarze lub w grupie w serwisie społecznościowym albo komunikatorze,
- nagrane programy,
- inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie,
- Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu.
- Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w art. 17 ust. 2 Regulaminu.
Art. 5 [Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną]
- Serwis zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności Sklepu internetowego.
- Za pośrednictwem Sklepu internetowego, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta również usługi drogą elektroniczną, w postaci m.in.:
-
- prowadzenia Sklepu internetowego,
- umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,
- prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Użytkownika i zakupionych Produktów,
- umożliwienie Klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Użytkownika,
- prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Użytkownika, w której będą publikowane Treści cyfrowe, linki do Usług online, spotkań, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis Usługi online tak stanowił),
- udostępnienie formularza kontaktowego i umożliwienie Użytkownikowi podjęcia kontaktu ze Sprzedawcą za jego pośrednictwem (o ile formularz jest dostępny),
- możliwość zapoznania się z opiniami do zakupionego Produktu,
- umożliwienie przeglądania i czytania treści edukacyjnych i informacyjnych.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu internetowego lub platformy kursowej. Klient może przesłać informacje do działu wsparcia technicznego support@olgaweber.pl
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu internetowego i jego funkcjonalności, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym i bezpiecznym działaniem Sklepu internetowego Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Klient będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Jeżeli Sprzedawca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług, zakończeniu sprzedaży Produktów poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu, wówczas poinformuje Klientów o tym poprzez opublikowanie na stronach Sklepu odpowiedniej informacji i wysłanie wiadomości mailowych. W sytuacji, jeżeli Klient ma aktywny Produkt w Koncie Użytkownika, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić możliwość pobrania ww. Produktu przez okres 1 (jednego) miesiąca od otrzymania przez Klienta maila z informacją o możliwości pobrania albo Sprzedawca zapewni narzędzie zastępcze z dostępem do nich przez czas określony w Umowie, o czym również poinformuje Klienta mailowo.
Art. 6. [Zasady korzystania ze sklepu internetowego]
- Klient może korzystać ze Sklepu internetowego wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu internetowego w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
- W ramach korzystania ze Sklepu, jak również w ramach korzystania przez Klienta ze sposobów komunikacji zaproponowanych Klientowi przez Sprzedawcę (np. poprzez utworzone i udostępnione Klientowi grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze w ramach zakupionego Produktu), zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
- nadużywania środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu internetowego, świadczeniu usług, korzystaniu z treści dostępnych w Sklepie internetowym,
- upubliczniania, rozpowszechniania jakichkolwiek treści, logotypów, materiałów lub informacji, do których prawa majątkowe przysługują wyłącznie Sprzedawcy,
- rozpowszechniania informacji pozyskanych od Sprzedawcy lub innych uczestników Usług online, które dotyczą sytuacji osobistej uczestników Usług online, sytuacji Sprzedawcy lub wszelkich innych informacji wrażliwych, które Klient uzyska na podstawie Usług online, z których korzysta,
- dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularza Zamówienia i wiadomości prywatnych,
- rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu lub grup w mediach społecznościowych i komunikatorach, niezamówionej informacji handlowej,
- korzystania z udostępnionej przez Sprzedawcę w ramach zakupionego przez Klienta Produktu grupy na platformie społecznościowej lub grupy w komunikatorze w sposób niezgodny z Regulaminem, regulaminem danej platformy społecznościowej, komunikatora oraz obowiązującymi przepisami prawa,
- korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
- dostarczania jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze bezprawnym, w tym danych niezgodnych ze stanem faktycznym,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu lub na grupie na platformie społecznościowej lub grupie w komunikatorze, (która została udostępniona Klientowi w ramach zakupionego Produktu) do innych celów niż osobistego użytku.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
- Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług lub Sklepu internetowego muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
Art. 7. [Konto Użytkownika]
- Założenie Konta Użytkownika jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym zakup niektórych Produktów może wiązać się z koniecznością założenia Konta Użytkownika w celu korzystania z nich w pełnym zakresie.
- Konto Użytkownika daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do zakupionych Produktów i informacjach o nich, dostęp do Treści cyfrowych, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
- W celu założenia Konta Użytkownika należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym.
- W momencie założenia Konta Użytkownika zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta Użytkownika na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Z chwilą założenia Konta Użytkownika, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta Użytkownika wraz z załączonym Regulaminem serwisu, w formacie pdf.
- Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta Użytkownika.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: support@olgaweber.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta Użytkownika oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia.
- W niektórych przypadkach, usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do zakupionych Produktów.
- Usunięcie Konta Użytkownika nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych Zamówieniach z wykorzystaniem Konta Użytkownika, które to informacje Sprzedawca będzie przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego lub przez cały czas funkcjonowania Sklepu internetowego, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich przechowywaniu.
Art. 8. [Warunki techniczne]
- Do korzystania z witryny Sklepu internetowego, dokonywania zakupu Produktów, zawierania Umów i korzystania z Usług online czy Treści cyfrowych oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony internetowej, niezbędne jest spełnianie następujących wymogów technicznych:
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
- dostęp do urządzenia posiadającego odpowiednio skonfigurowaną i aktualną przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW wraz z obsługą plików Cookies i skryptów Java Script oraz obsługę poczty elektronicznej,
- prawidłowo zainstalowane w urządzeniu, o którym mowa pod lit. b., aktualne oprogramowanie komputerowe Adobe Flash Player,
- dostęp i połączenie z siecią Internet (wszystkie ewentualne koszty ponosi Klienta),
- założenie Konta Użytkownika (gdy opis Produktu tak stanowi).
- Warunkiem skorzystania z Usług online lub Treści cyfrowych (w szczególności e-booków, nagrań, kursów online i materiałów elektronicznych):
- w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz umiejętność korzystania z tych programów,
- w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów,
- w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostępna w Koncie Użytkownika – posiadanie Konta Użytkownika, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w niniejszym Regulaminie,
- w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online jest świadczona przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator, grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta w komunikatorze lub mediach społecznościowych, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy,
- Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne, na którym skorzystać z Produktu, obsługuje format w jakim Produkt będzie dostępny. Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej odpowiedzialności), że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie lub opisie danego Produktu, wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.
- Sprzedawca informuje, że dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu internetowego i świadczonych Usług online oraz innych Produktów oraz treści publikowanych w Sklepie internetowym było możliwe na wszystkich popularnych typach systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednakże zastrzega, iż ze względów technologicznych, mogą czasami występować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu internetowego, oferowanych usługach i publikacji elektronicznych.
- W przypadku problemów z dostępem do zakupionego Produktu Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na adres: support@olgaweber.pl
- Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, w tym w zakresie treści przesyłanych informacji oraz niejawności danych Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi w treści Polityki Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
- Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej dostępności Sklepu.
- Treść zawieranych Umów między Sprzedawcą a Klientami utrwalana jest i udostępniana Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w Regulaminie.
- Klienci mogą uzyskać pomoc techniczną związaną z problemami podczas korzystania ze sklepu internetowego poprzez kontakt drogą elektroniczną na adres: support@olgaweber.pl,
Art. 9 [Składanie Zamówień]
- Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.
- W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących czynności:
- dodanie wybranego Produktu do Koszyka,
- wypełnienie formularza Zamówienia takimi danymi, jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu,
- podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z informacjami podanymi poniżej,
- wskazanie danych wymaganych do wystawienia rachunku lub faktury, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek, NIP, adres;
- wybór sposobu dostawy (o ile jest taka możliwość) i formy płatności,
- zapoznanie się i akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Przeczytałam/-em i akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą, mailowo na adres: support@olgaweber.pl
- opcjonalnie wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi online przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez Klienta, że rozumie on, że w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
- potwierdzenie woli zawarcia Umowy, w tym wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub o równoważnej treści.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoznaczny) Klient zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub równoznacznego), wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie.
- Po dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu internetowego z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie złożenia Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Klientem Umowy obejmującej Produkt. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy.
- Sprzedawca dostarczy Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu zapisanego w formie PDF, który będzie załączony do potwierdzenia złożenia Zamówienia.
- Sprzedawca w treści wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie Zamówienia, dostarczy Klientowi również potwierdzenie udzielonej przez niego zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych lub wykonanie Usługi online w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
- W formularzu Zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
- Składając Zamówienie, Klient może również założyć Konto Użytkownika, co jest zależne od woli Klienta, ale może być wymagane w celu uzyskania dostępu do zakupionych Produktów (o czym Klient zostanie poinformowany w procesie zakupowym, przed zawarciem Umowy).
- W przypadku zakupu Produktu, związanego z koniecznością ustalenia indywidualnych terminów świadczenia Usług online, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5 dni roboczych od opłacenia Zamówienia na podany w Zamówieniu adres mailowy lub telefonicznie, w celu uzyskania informacji, co do konkretnych szczegółów i terminu realizacji Usługi online albo Klient sam określi terminy w drodze korespondencji mailowej.
- W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie lub sposób określony w niniejszym Regulaminie lub w opisie Produktu, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin lub sposób realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu lub sposobu realizacji Zamówienia.
- Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej lub dostępu do niej), o ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.
- Jeżeli Klient dokonuje zakupu Usługi online, której rozpoczęcie świadczenia planowane jest przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o świadczenie Usługi online i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego jej wykonania (np. z chwilą otrzymania linku do transmisji live, grupy, dostępu do Usługi online, zakończeniem Usługi online i in.), o ile wolą Klienta jest świadczenie Usługi online przez Sprzedawcę na jego rzecz niezwłocznie po jej zakupie.
Art. 10 [Ceny Produktów i metody płatności]
- Informacje o wysokości opodatkowania lub jego braku, każdorazowo znajdują się przy cenie danego Produktu widocznej przy opisie Produktu, w procesie zakupowym (w koszyku) oraz w podsumowaniu Zamówienia.
- Sprzedawca może wystawić fakturę na zakupione Produkty. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić Sprzedawcy na etapie składania Zamówienia, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. d Regulaminu. W przypadku zgłoszenia chęci otrzymania faktury na późniejszym etapie, Sprzedawca nie będzie mógł wystawić faktury.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie internetowym, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
- W przypadku obniżania cen Produktów, które mają charakter promocyjny, wyprzedaży (itp.) Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni poprzedzających wprowadzenie obniżki ceny.
- W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
- Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym lub przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy (o ile Strony ustalą taką formę zapłaty za Zamówienie).
- Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia Umowy, nie później niż w ciągu doby, z uwagi na anulowanie Zamówienia po upływie tego terminu.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego Produktu:
-
- płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro, płatność jednorazowa),
- płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy płatności,
- płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy,
- inna forma płatności podana w Sklepie internetowym,
- Możliwe jest skorzystanie z płatności ratalnej dostępnej u dostawcy usług płatniczych lub indywidualne ustalenie sprzedaży ratalnej dla danego Produktu poprzez kontakt indywidualny ze Sprzedawcą, ustalenie warunków zapłaty rat i otrzymanie linku do zapłaty poszczególnych rat, zgodnie ze szczegółami opisanymi w art. 11 Regulaminu oraz indywidualnymi ustaleniami ze Sprzedawcą.
- Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej:
- PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, KRS 0000274399, NIP 7792308495;
- lub innej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym.
- Skorzystanie z wybranego przez Klienta serwisu płatności internetowych wymaga uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy płatności oraz postępowania według zasad określonych w tym regulaminie.
- Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨ zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.
- Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do Koszyka.
Art. 11 [Płatności ratalne]
- Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w drodze płatności ratalnych. Warunki płatności ratalnej prezentowane są przez odpowiedniego dostawcę tego rodzaju płatności oraz ustalane są przez Klienta ze Sprzedawcą indywidualnie lub za pośrednictwem Konta Użytkownika.
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej, Klient będzie zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach ustalonych w formie dokumentowej (e-mail) lub za pośrednictwem komunikatora lub Konta Użytkownika oraz na warunkach niniejszego Regulaminu.
- Klient będzie zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach ustalonych ze Sprzedawcą poprzez dokonywanie płatności przez link dostarczony mu przez Sprzedawcę lub poprzez podpięcie karty u dostawcy usług płatniczych.
- Cena Produktu jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części, segmenty, części kursu lub usług ani poszczególne kursy lub spotkania. W przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje:
- w przypadku zaprzestania korzystania z usług (np. sesji indywidualnych, kursu) przez Klientkę z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy oraz bez wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy,
- w przypadku wykonania usługi w całości przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat,
- w przypadku wstrzymania automatycznego pobierania kwoty raty z karty Klientki, podpiętej w platformie płatniczej lub zaistnienia po stronie Klientki jakichkolwiek innych przeszkód w terminowej spłacie.
- Produkty sprzedawane w Sklepie nie mają charakteru subskrypcji. Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty pozostałych rat.
- W przypadku wyboru płatności poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty z karty Klienta, jeżeli nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących ustalonej płatności za Produkt z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu do czasu uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości raty odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić zaległą kwotę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.
- W przypadku ukończenia Usług online, szkolenia, kursu, współpracy indywidualnej lub innych zakupionych w ramach płatności ratalnych Produktów, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.
- W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca może dochodzić zapłaty odsetek ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania windykacyjnego i sądowego.
Art. 12 [Termin i sposób realizacji Zamówienia oraz dostawa Produktów]
- Sposób dostarczenia zakupionego Produktu każdorazowo jest zawarty w jego opisie w Sklepie internetowym.
- W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy są uwzględnione w cenie Produktu.
- W przypadku zakupienia Treści cyfrowych, zostaną one dostarczone Klientowi, po autoryzacji płatności:
- mailowo na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia za pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się, pobranie Treści cyfrowej albo
- mailowo poprzez otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail z plikiem do pobrania lub danymi rejestracji konta na platformie kursowej albo
- poprzez umieszczenie w Koncie Użytkownika linku z dostępem do Treści Cyfrowych lub umieszczenia Treści Cyfrowej w Koncie Klienta.
- W przypadku wykupienia Usługi online wiążącej się z przekazaniem dostępu do grupy społecznościowej lub komunikatora utworzonych przez Sprzedawcę, po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, dostęp zostanie przekazany poprzez:
- przesłanie Klientowi w wiadomości mailowej linku do grupy na platformie społecznościowej i wszystkich niezbędnych informacji albo
- umieszczenie w Koncie Użytkownika linku do grupy na platformie społecznościowej lub komunikatora i wszelkich informacji.
- W przypadku Usług online np.: kursów, warsztatów, spotkań on-line, współpracy indywidualnej (1:1), Klient otrzyma za pośrednictwem Konta Użytkownika lub linku dane dostępowe, za pośrednictwem których Usługi online będą prowadzone lub udostępniane. Dane dostępowe zostaną również przesłane w wiadomości e-mail, na adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia.
- W przypadku zakupu Produktu, który nie jest Treścią cyfrową lub nie wskazano w opisie Produktu terminów ich dostarczenia lub terminu świadczenia Usługi online i wymagane jest ustalenia tych terminów (np. współpraca indywidualna online, przyszły kurs online lub in.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od złożenia Zamówienia, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia w celu ustalenia szczegółów i terminu odbioru Produktu lub wykonania danej Usługi online.
- Dostarczenie Produktów będących w przedsprzedaży lub z wyznaczonym terminem późniejszego dostarczenia lub przeprowadzenia (np. zakup Usługi online na kilka dni lub tygodni przed jego przeprowadzeniem) nastąpi w terminie określonym w opisie oferty lub w wiadomości mailowej przedstawiającej szczegóły Produktu.
- W przypadku niektórych Produktów dostęp do nich może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie, Koncie Klienta lub informacjami przekazanymi przez Sprzedawcę mailowo lub w danej grupie utworzonej w mediach społecznościowych lub komunikatorze. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do przekazanych Treści Cyfrowych lub dostępu do grupy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze przez dostawcę tych usług z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę. W takiej sytuacji Sprzedawca zobowiązuje się do znalezienia innej platformy, która pozwoli na świadczenie usług lub dostarczenie Produktów zakupionych przez Klienta.
- Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów lub terminów świadczenia Usług, są uregulowane każdorazowo w opisie Produktu dostępnego w Sklepie internetowym.
Art. 13 [Licencja i zasady korzystania z Produktów]
- Treści publikowane w Sklepie internetowym, Treści Cyfrowe oraz wszelkie inne Produkty prezentowane za jego pośrednictwem lub za pośrednictwem grup w mediach społecznościowych albo komunikatorów oraz materiały powstałe w ramach świadczonych Usług online albo w ramach stworzonej Treści cyfrowej – zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w grupie w mediach społecznościowych lub komunikatorze, Produktach czy związanych z nimi materiałach, w szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in.
- Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Klienci nie mogą wykorzystywać Produktów w części lub całości do jakichkolwiek innych celów niż użytek własny, a w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla osób trzecich, a także porównawczych lub poglądowych. Zabrania się również wykorzystywania treści dostarczonych w ramach zakupionego Produktu Klientowi stanowiącego Przedsiębiorcę w celu stworzenia produktu tożsamego lub podobnego do nabytego Produktu, którego wprowadzenie na rynek wywoła szkodę dla Sprzedawcy, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową z roszczeniem o naprawienie szkody lub zadośćuczynienie.
- Klient zamawiając Produkt lub korzystając z usług Sprzedawcy świadczonych w ramach jego działalności – zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z nich przez czas nieoznaczony, a w przypadku, gdy termin korzystania lub dostępu był oznaczony w opisie Produktu – przez czas oznaczony, zezwalającą Klientowi na ich pobranie lub odtworzenie, na zasadach określonych w Regulaminie i opisie Produktu.
- W przypadku korzystania z treści dostępnej w Sklepie internetowym, nabycia Produktu w celu inspirowania się jego treścią lub korzystania z niego w celu komercyjnym lub zarobkowym, np.: przez Klienta przy tworzeniu własnego produktu (na podstawie dozwolonego użytku), należy oznaczyć Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji lub cytowany utwór poprzez podanie pełnego autorstwa (imię i nazwisko Sprzedawcy – Olgi Weber oraz nazwę Produktu z linkiem w serwisie).
- Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we fragmentach) ani treści Sklepu internetowego. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Treści cyfrowej lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Treści cyfrowych, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie publiczne, jak również przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych materiałów nie jest dopuszczalna.
- Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania Produktów w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, publiczne pokazy czy też inne rozpowszechnianie całości lub fragmentów w jakikolwiek sposób jest zabronione.
- W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii, treści lub egzemplarza Produktu.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Konta Użytkownika.
- Konto Użytkownika jest przypisane do Klienta i Klient zobowiązuje się chronić Konto i zamieszczone w nim treści przed dostępem osób trzecich.
Art. 14 [Współpraca indywidualna – zasady]
- W przypadku umówienia indywidualnego terminu Usługi online (np. w ramach współpracy indywidualnej) można odwołać lub zmienić jej termin tylko raz i z zachowaniem przynajmniej 24 (dwudziestu czterech) godzin przed planowanym terminem spotkania, inaczej Usługę online uznaje się za zaliczoną jako wykonaną prawidłowo i Usługodawcy należy się pełne wynagrodzenie z tego tytułu, chyba że Usługodawca zadecyduje inaczej.
- Odwołanie lub zmiana terminu może nastąpić mailowo na adres konsultacje@olgaweber.pl lub za pośrednictwem ustalonego wcześniej komunikatora. W przypadku skutecznego odwołania spotkania – Strony mogą ustalić nowy termin spotkania online. Spotkanie w ramach Usługi online, które nie zostało odwołane zgodnie z ust. 1 powyżej zostanie uznane za wykorzystane przez Klienta.
- W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może odwołać umówione Spotkanie drogą mailową na adres mailowy podany przez Klienta do kontaktu lub za pośrednictwem ustalonego wcześniej komunikatora. W takim wypadku Klientowi zostanie zaproponowany inny termin spotkania albo zwrot kosztów (wg wyboru Klienta).
- Przed przystąpieniem do pierwszego spotkania w ramach współpracy indywidualnej lub innej Usługi online wymagającej dodatkowych informacji o Kliencie, Klient może zostać zobowiązany przez Sprzedawcę do wypełnienia formularza wstępnego lub udzielenia odpowiedzi na pytania. Klient deklaruje prawdziwość i aktualność podanych informacji. W przypadku zatajenia informacji, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak rezonowania świadczonych Usług online z sytuacją życiową Klienta.
Art. 15 [Odpowiedzialność]
- Sprzedawca świadczy usługi o charakterze informacyjnym. Produkty Sprzedawcy nie stanowią porad medycznych ani zaleceń. Produkty Sprzedawcy nie mają na celu leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób.
- Świadczenie usług oraz sprzedaż Produktów przez Sprzedawcę dokonywane są na podstawie ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie posiada szczegółowych danych dotyczących stanu zdrowia Klienta i jego sytuacji życiowej.
- Wszystkie materiały i informacje przekazywane przez Sprzedawcę w ramach zakupionych Produktów mają wyłącznie cele informacyjne lub edukacyjne. Ich celem nie jest leczenie jakichkolwiek stanów lub chorób. Produkty, Sklep internetowy i prowadzone grupy w mediach społecznościowych bądź w komunikatorze, jak również prowadzone sesje w ramach współpracy indywidualnej nie są źródłem wiedzy medycznej i ich celem nie jest przekazywanie wiedzy medycznej lub leczenie jakichkolwiek stanów chorobowych i lękowych. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach lub w komunikatorze oraz podczas sesji indywidualnej, pomimo to Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak rezonowania przekazanych treści z sytuacją Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty osiągane przez Klienta na skutek korzystania z Produktów.
- Odpowiedzialnością Sprzedawcy jest dostarczenie narzędzi i informacji Klientowi w ramach Produktów i podczas sesji indywidualnej, ale to od Klienta zależy osiągnięty rezultat i efekt końcowy uzyskany z wykorzystaniem tego Produktu.
- Zasadność zastosowania danego Produktu i metod w ramach indywidualnych Usług online, jest dobierana i oceniana przez Sprzedawcę na podstawie informacji uzyskanych od Klienta.
- Sprzedawca rekomenduje konsultacje z lekarzem w sprawie możliwości zastosowania treści przedstawionych w Produktach i powstałych w związku z nimi materiałach – opinii lub zaleceń dotyczących objawów lub stanu zdrowia Klienta. Instrukcje i informacje prezentowane w Produktach, podczas sesji indywidualnej lub w powiązanych z nimi materiałach nie zastępują porad medycznych i nie są substytutem doradztwa medycznego. Informacje te należy wykorzystywać w połączeniu ze wskazówkami i opieką lekarza. Sprzedawca zachęca do rozważnego podejmowania wszelkich decyzji dotyczących zdrowia.
- Sprzedawca nie współpracuje ani nie kieruje swoich Produktów osobom uzależnionym, zarówno od środków odurzających, jak i od leków i innych substancji, które mają wpływ na postrzeganie rzeczywistości.
- Sprzedawca zastrzega sobie również:
- możliwość zakończenia współpracy z osobą (Klientem) uzależnioną, zarówno od środków odurzających, jak i od leków i innych substancji, które mają wpływ na postrzeganie rzeczywistości,
- możliwość przerwania spotkania online lub świadczonej Usługi online, gdy Usługodawca uzna, że osoba znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu lub innych środków zaburzających postrzeganie rzeczywistości lub od których osoba jest uzależniona,
- możliwość skierowania osoby na terapię. Przerwanie współpracy, ale bez wynagrodzenia dla Usługodawcy za niewykonaną część,
- możliwość zakończenia współpracy z Klientem, w przypadku, gdy Sprzedawca uzna, że nie ma możliwości świadczenia prawidłowo Usług online na rzecz Klienta lub proponowane rozwiązania nie rezonują z sytuacją życiową Klienta,
- możliwość zakończenia współpracy z osobą (Klientem), która w odczuciu Sprzedawcy nie osiągnęła odpowiedniej dojrzałości emocjonalnej do korzystania z Usług online Sprzedawcy,
- możliwość zakończenia współpracy z Klientem, w przypadku, gdy Klient zatai ważne informacje lub przekaże Usługodawcy informacje nieprawdziwe dotyczącego jego sytuacji życiowej.
- W przypadku rozwiązania współpracy przez Usługodawcę, z przyczyn określonych w ust. 9 powyżej, Usługodawcy będzie należne wynagrodzenie jedynie w zakresie w jakim umowa została wykonana.
- W przypadku przeciwwskazań zdrowotnych, w szczególności dotyczących zdrowia psychicznego Klienta, występującej depresji lub innych problemów, korzystanie z Usług online przez Klienta możliwe jest tylko za uprzednią zgodą lekarza prowadzącego terapię psychiatryczna lub inną. Klient oświadcza, że korzystanie z Usług online u Usługodawcy może mieć jedynie charakter uzupełniający prowadzony w porozumieniu z lekarzem Klienta i nie zastępuje dotychczasowego leczenia lub terapii.
- Wyniki, przychody i osiągnięcia demonstrowane podczas Usług online oraz za pośrednictwem utworzonych przez Sprzedawcę grup w mediach społecznościowych lub komunikatorze są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów. Sukces prezentowany podczas Usług online, referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty i nie są gwarancją, że każdy Klient osiągnie te same wyniki. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i efektywności pracy, umiejętności i doświadczenia, poziomu motywacji, staranności w stosowaniu kursów, gospodarki, normalnych i nieprzewidzianych czynności oraz innych czynników.
- Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez Sprzedawcę koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych zadań, samodzielnych ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych sesjach indywidualnych, kursach, szkoleniach i samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedawcę.
Art. 16 [Prawo odstąpienia od umowy przez konsumenta lub Przedsiebiorcę na prawach konsumenta]
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem art. 17 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Z zastrzeżeniem art. 17 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail konsultacje@olgaweber.pl) przed upływem terminu do odstąpienia.
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w poprzednim ustępie, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie.
- Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
- Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści miała dla Klienta istotne znaczenie.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
Art. 17 [Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy]
- Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o świadczenie Usług online, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę online za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
- Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej Treści cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
- W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych w art. 17 ust. 1 i 2 powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub skorzysta z konsultacji online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Art. 18 [Prawo rezygnacji z Usług online]
- Klient może po okresie upływu odstąpienia od Umowy zrezygnować z Usługi online, która nie została w pełni zrealizowana, jednakże opłata za te Usługi zostanie pomniejszona o wartość Usług online, które zostały wykonane na rzecz Klienta i wartość Treści cyfrowych, które zostały Klientowi doręczone (zwłaszcza jeśli spełnione zostały warunki rezygnacji z prawa odstąpienia od Umowy – zgodnie z art. 16 i art. 17 Regulaminu). Sprzedawca może również dochodzić od Klienta naprawienia szkody, którą Sprzedawca poniósł na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego).
- W przypadku, gdy Klient zawarł umowę, w ramach której dostarczono mu Treści Cyfrowe powiązane z Usługą online, ale Usługa online nie została jeszcze wykonana (np. kurs, współpraca indywidualna, szkolenie, masterclass, spotkanie online, warsztaty lub inne nie zostały jeszcze przeprowadzone, ale Klient otrzymał już Treści Cyfrowe i mają one odrębną wartość edukacyjną lub szkoleniową) wówczas Klient może odstąpić lub zrezygnować z Usługi online, jeśli nie została w pełni wykonana, ale nie może odstąpić od Umowy na dostarczenie Treści Cyfrowych (jeśli spełnione zostały warunki rezygnacji z prawa odstąpienia od Umowy – zgodnie z art. 16 i art. 17 Regulaminu). Wówczas w przypadku odstąpienia od Usługi online, kwota Usługi online zostanie mu zwrócona z jednoczesnym potrąceniem kwoty o wartość rynkową Treści Cyfrowych, które otrzymał.
- Prawo do odstąpienia od Umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc ma ono zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
- Sprzedaż nie może być podzielona, Klient otrzymuje dostęp do całości zakupionych Produktów, w tym: e-booka, zasobów szkoleniowych, kursów, spotkań online, dostępu do platformy, na której znajdują się Treści cyfrowe lub za pośrednictwem, której będą świadczone Usługi online, niezwłocznie po opłaceniu Zamówienia lub w terminie określonym w opisie Produktu, zatem w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, bez wcześniejszego odstąpienia lub rezygnacji – Klient nie ma prawa do żądania zwrotu opłaty lub jej części po zakończeniu świadczenia Usługi argumentując to skorzystaniem tylko z części Usługi, gdy Usługa po stronie Sprzedawcy została w pełni wykonana.
Art. 19 [Dane osobowe]
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, zwany dalej Administratorem.
- Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej w Sklepie internetowym w stopce.
- Klient podaje przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę oraz zasady zbierania plików cookies. zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.
- Jeżeli Klient złoży Zamówienie na Produkt związany z uczestnictwem w wydarzeniu prowadzonym online live (np.: kursie, warsztatach, grupowym spotkaniu lub szkoleniu online i in.), Usługodawca informuje, że wydarzenie to może być nagrane w postaci pliku wideo, utrwalającego przebieg wydarzenia, a w szczególności utrwalony zostanie wizerunek i głos jego uczestników (o ile będą mieli włączone kamery oraz mikrofon, a także o ile będą brać czynny udział w wydarzeniu), co wiąże się z ich utrwaleniem i dalszym rozpowszechnianiem m.in.: w celu dalszej sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego. Biorąc udział w wydarzeniu online Klient zgadza się na wykorzystanie jego wizerunku w ww. zakresie. Szczegółowe informacje związane z wizerunkiem uczestników wydarzenia będą każdorazowo przekazywane jego uczestnikom, przed jego rozpoczęciem, np. w drodze wiadomości mailowej dotyczącej zasad wydarzenia lub na pierwszym spotkaniu online w ramach wydarzenia oraz jest opisane w Polityce prywatności dostępnej w stopce Sklepu internetowego.
Art. 20 [Opinie o Produktach i ich weryfikacja]
- Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu.
- Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty Sprzedawcy.
- Opinie mogą być wystawiane i przesyłane do Sprzedawcy poprzez:
- Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu,
- Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w komunikatorze (np. Messenger, Telegram),
- Wystawienie opinii przez funkcję dostępną w Koncie Użytkownika,
- Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio w Sklepie internetowym (np. przy danym Produkcie lub w zakładce albo części „Opinie”, o ile taka zakładka zostanie utworzona).
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów u Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów w celu wystawienia opinii o Produkcie.
- Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
- Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
- opublikowanie nadesłanej opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki, przed jej opublikowaniem, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych (jeżeli opinia została przesłana za pośrednictwem konta społecznościowego) i faktu zakupienia Produktu oraz jego rodzaju,
- w razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
- Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres: support@olgaweber.pl
- Sprzedawca ma możliwość ustosunkowania się do wystawionych opinii i udzielenia publicznie widocznej odpowiedzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy opinia jest niejednoznaczna, dwuznaczna, kontrowersyjna lub wymaga doprecyzowania.
- Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów.
- Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca).
Art. 21 [Reklamacje dotyczące Treści Cyfrowych]
- W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy:
- Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie,
- w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia,
- Treść Cyfrowa okaże się niezgodna z umową.
- Reklamacje należy kierować na adres e-mail: konsultacje@olgaweber.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
Art. 22 [Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową]
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z Umową.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu z Umową.
- Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
- W związku z obowiązującymi od 1 stycznia 2023 r. zmianami przepisów dotyczących rękojmi i odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, Sprzedawca informuje, że do umów zawartych przed tą datą stosuje się dotychczasowe przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi (to jest przepisy obowiązujące przed 1 stycznia 2023 r.).
- Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres siedziby firmy) lub elektroniczny (mail: konsultacje@olgaweber.pl).
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
Art. 23 [Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń]
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
Art. 24 [Postanowienia końcowe]
- Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu.
- Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta czy Ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do zapoznania się – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 25.04.2024 r.
Archiwalne wersje regulaminu:
– regulamin obowiązujący do dnia 24.04.2024 r. [LINK]
Załącznik do Regulaminu [Wzór formularza odstąpienia od umowy]
wzór oświadczenia:
[WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: …* tu wskazujecie swoje dane.
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.